11 Nisan 2012 Çarşamba

kumbet kurabiye







  




 malzemeler
 1 yumurta
125 gr.margarin
2 çay bardağı pudra şekeri
2-2,5 su bardağı un
2 çorba kaşığı süt
yarım çay bardağı sıvıyağ
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
üzeri için nutella
yapılışı:
tüm malzemeyi karıştırıp kurabiye hamurunu hazırlayalım hamuru ikiye bölüp mardaneyle açalım yuvarlak kurabiye kabıyla veya bardakla keselim kestiğimiz hamurları yağlı  kağıt serilmiş tepsiye dizelim diğer kalan hamuru  ben resimdeki ponpayla sıktım ama (sarımsak  ezici veya krema pompasıyla sıkılabilinir) bu şekilde tamamını yapıp 180 derece fırında 25 dakika pişirelim pişen ve soğuyan kurabiyelerin üzerine nutella ile süsleyelim...
                          
                                       afiyet olsun
                         bu tarifi arkadaşıma yolluyorum
                       http://pasasofram.blogspot.com/

6 yorum:

PaSaSofraM dedi ki...

cok tsk.ler canim cok güzeller ellerine saglik.

kurabiyeleri benim sayfama yolladigina dair bir yazi eklersen cok sevinirim

pasta karnavalı dedi ki...

EKLEDİM BİLE CANIM ÇOK TEŞEKKÜRLER SEVGİLER...

Fincan Teyze dedi ki...

sunum çok güzel olmuş... paşa sofram'da gördüm tarifini hemen geldim. ellerine sağlık. mutlaka deneyeceğim. izlemeye aldım, ben de beklerim ;)

pasta karnavalı dedi ki...

teşekkür ederim fincan teyze yine beklerim.......

belguzaranne dedi ki...

ELINIZE SAĞLIK GUZEL GÖRUNUYOR

pasta karnavalı dedi ki...

teşekkürler belguzaranne....