24 Nisan 2012 Salı

spagetti kurabiye








tarifi keskinlinin mutfağında görmüştüm bugüne denemek nasipmiş arkadaşımın ölçüleriyle tarifi şöyle
140 gr. margarin
60 gr. pudra şekeri
1 paket vanilyalı puding
1paket vanilya
1yumurta
200 gr.un
üzeri için
marmelat ve hindistan cevizi
yapılışı
yumurta pudra şekeri  ve margarini karıştıralım pudingi ve unu ilave edelim yumuşak kıvamlı hamur elde edelim hamuru ikiye bölüp merdaneyle açalım bardakla kesip tepsiye dizelim diğer hamuru üzerine sarımsak ezici veya hamur pompası ile üzerlerine sıkalım 180  derece fırında pişirelim üzerlerine marmelat sürüp hindistan cevizi serpiştirelim..
                                             afiyet olsun

4 yorum:

PaSaSofraM dedi ki...

ellerine saglik cok güzel olmuslar bunu bende yapiyorum ama senin sarimsak ezecen benimkinden daha bir güzelmis:)

pasta karnavalı dedi ki...

canım bendeki sarımsak ezici değil oyun hamurundan çıkan çocukların
pasta yapmak için kullandığı pasta pompası kızımındı ben el koydum :))

hanife dedi ki...

uzun zaman önce elma şekerinde görüp denemiştim değişik bir kurabiye eline sağlık...

pasta karnavalı dedi ki...

evet canım bende çok önceden gördüm ancak denedim...