3 Nisan 2014 Perşembe

mayalı gül poğaça




malzemeler


2 yumurta(1,nin sarısını ayrılacak)

yarım su bardağı süt (ılık olacak)

yarım su bardağı sıvıyağ 

yarım su bardağı su(ılık olacak)

2 tatlı kaşığı şeker 

2 çay kaşığı tuz

1 paket kuru maya

iç malzeme

 peynir maydanoz    

yapılışı
Mayayı  ılık süt ve su karıştıralım ardından sıvıyağ, tozşeker 

tuz,yumurtasını ilave edip,yavas yavaş ununu ilave ediyoruz

 yumuşak hamur elde ediyoruz üzerini kapatıp kabarana kadar

 bekletiyoruz.Mayalanan hamurdan 12 tane çıkıyor 12 parçaya

 bölüp tezgahta elimizle açıp bıçakla  orta kısımları ayrılmayacak

şekilde  4 dört,de kesiyoruz tam ortasına peynirden bir miktar 

koyup her bir kesiği karşılıklı olarak kapatıyoruz resimdeki gibi 

tamamını hazırladığımız hamurların üzerine yumurta sarısı sürüp

 arzuya göre susam,haşhaş serpiştirerek 220 derece fırında 

pişiriyoruz....

                                                                      afiyet olsun


2 yorum:

anunturi gratuite dedi ki...

Tatar kiz anunturi gratuite Romania. Sizin sayfa guzel. Ben bayiliyorum Turk mutfagi, sizin yemeklere, senin tariflere.
Benim sitem ozel sayfa acacak ben. Pagem anunturi gratuite icin. sizin tarif calip traduge romence dil yapiyor, veriyorum benim sayfama. Romanya kizlar ogrensin turk mutfagini anunturi gratuite benden. Tesekkur ederim emekleri icin ben hep copii yapacagim senin ve baska site yemek tarifleri anunturi gratuite olarak verecegim. Multumesc din inima Turcia.

resimli tarifler dedi ki...

sunum, tarif, malzeme ölçüleri muhteşem. inanıyorum tadı da öyledir
bu da benim haşhaşlı gül poğaça tarifim :)